pondělí 8. září 2008

Přeložte si sami: Dracula 3: Path of the Dragon


Celý název: Dracula 3: Path of the Dragon
Žánr: Adventura
Kde hledat texty: datas/cd2/loc_US_cmn.bf
Soubory: Textové
Diakritika: Ne
Rozsah možné lokalizace: 100%
Velikost textů: nelze určit, hromada
Poznámka: Je třeba dodržovat stejný počet znaků

6 komentářů:

Mr_Das řekl(a)...

dik za radu, ale v cem to mám otevrit abych to moch prepsat.

McMichal řekl(a)...

Ve kterémkoliv Hex editoru, napr. v PSPpadu.

Janátor řekl(a)...

Do překladu bych se pustil, mám na to hotový program, kterým dokážu pohodlně vytáhnout texty a zase je vrátit do hry. Hra by byla i s diakritikou, jen bych potřeboval pomoc s překladem, hra má totiž kolem 3500 textových záznamů, což je na jednoho člověka k překladu dost. Pokud by měl někdo zájem pomoct s překladem, pište na ondrej.janacek@seznam.cz

runother řekl(a)...

Ahojte.Prave som si nainstaloval pspad a som stoho jelen,ako to tam mam prekladat?Nenajde sa dobra dusa,ktora by spravila preklad na tuto skvelu hru Dracula 3.Vopred vam dakujem za odpoved.Marcel

Janátor řekl(a)...

Pro runother: Do překladu jsem se pustil, mám na to program. Zatím mám přeloženo 20%, pokud chceš pomoct, ozvi se na ondrej.janacek@seznam.cz

Janátor řekl(a)...

čeština je hotová, měla by se zanadlouho objevit na www.cestiny.cz